Diesel

Psal se rok 1978, když Renzo Rosso, génius s velkou zálibou k textilu a podnikání, jež začal šít a prodávat své první džíny spolužákům a přátelům, zakládá společnost Diesel. Značku, jež se zrodila z myšlenky univerzálnosti, z touhy dát etiketě jednoduchý, účinný a po celém světě stejným způsobem vyslovitelný název. Ale i z touhy vytvořit řadu produktů, jež by představovaly alternativu k těm, co již existují. Byly to nejen rafinované oděvy, ale také životní styl pro „úspěšný život“. Své sehrály též zkušenosti výrobního technika Adriana Goldshmieda, velmi úspěšné osoby v italském džínovém sektoru, který na začátku stal partnerem pro marketing oděvů pod značkou Diesel. V roce 1991 se dostavuje první větší úspěch, kdy reklamní kampaň série „Pro úspěšný život“ proslavila Diesel ve světě komunikace a značka začíná otvírat obchody po celém světě, o pět let později byla otevřena první prodejna Diesel v New Yorku. A byly to právě reklamní kampaně, jež vyhranily značku již od samého začátku, zaměřujíc se na ironii, neuctivost a nekonečné možnosti interpretace navrhovaných obrázků, včetně adresování jejich provokativních sdělení spotřebitelům, aby je přiměli k reakci, ať už bude jakákoliv. Síla a úspěch Dieselu spočívá ve schopnosti vidět za realitu věcí, přemýšlet o tom, jaké by mohly být, ale i svým odvážným přístupem k riziku a otevřenosti novým nápadům. Kromě řad Diesel, Diesel Black Gold, Diesel Kid a holingu Only the Brave, jež zahrnuje značky jako například Maison Martin, Viktor & Rolf, Marin a mnoho dalších, vyrábí Diesel i řadu doplňků včetně světově proslulých bot.

4 položek celkem

Stránka 1 z 1 - 4 položek celkem