Diesel

Psal se rok 1978, když Renzo Rosso, génius s velkou zálibou k textilu a podnikání, jež začal šít a prodávat své první džíny spolužákům a přátelům, zakládá společnost Diesel. Značku, jež se zrodila z myšlenky univerzálnosti, z touhy dát etiketě jednoduchý, účinný a po celém světě stejným způsobem vyslovitelný název. Ale i z touhy vytvořit řadu produktů, jež by představovaly alternativu k těm, co již existují. Byly to nejen rafinované oděvy, ale také životní styl pro „úspěšný život“. Své sehrály též zkušenosti výrobního technika Adriana Goldshmieda, velmi úspěšné osoby v italském džínovém sektoru, který na začátku stal partnerem pro marketing oděvů pod značkou Diesel. V roce 1991 se dostavuje první větší úspěch, kdy reklamní kampaň série „Pro úspěšný život“ proslavila Diesel ve světě komunikace a značka začíná otvírat obchody po celém světě, o pět let později byla otevřena první prodejna Diesel v New Yorku. A byly to právě reklamní kampaně, jež vyhranily značku již od samého začátku, zaměřujíc se na ironii, neuctivost a nekonečné možnosti interpretace navrhovaných obrázků, včetně adresování jejich provokativních sdělení spotřebitelům, aby je přiměli k reakci, ať už bude jakákoliv. Síla a úspěch Dieselu spočívá ve schopnosti vidět za realitu věcí, přemýšlet o tom, jaké by mohly být, ale i svým odvážným přístupem k riziku a otevřenosti novým nápadům. Kromě řad Diesel, Diesel Black Gold, Diesel Kid a holingu Only the Brave, jež zahrnuje značky jako například Maison Martin, Viktor & Rolf, Marin a mnoho dalších, vyrábí Diesel i řadu doplňků včetně světově proslulých bot.

3 položek celkem

Stránka 1 z 1 - 3 položek celkem

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení