Vše o nákupu

Náš internetový obchod jsme se snažili uspořádat co nejjednodušším způsobem, abyste byli schopní přehledně a rychle vybrat to, co potřebujete.

 

NAPROSTOU VĚTŠINU ZBOŽÍ MÁME SKLADEM (POKUD NENÍ UVEDENO JINAK) A JE EXPEDOVÁNO NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN PO PŘIJETÍ PLATBY, TZN. POKUD PLATÍTE ONLINE, ZBOŽÍ JE U VÁS DO 2-3 PRACOVNÍCH DNÍ. 

 

SEZNÁMENÍ SE SE ZBOŽÍM A JEHO VÝBĚR

Zboží je rozděleno do dvou základních kategorií MUŽ a ŽENA, ve kterých se dá úspěšně filtrovat dle značek, druhu oblečení, druhu bot a doplňků. Další kategorií je INSPIRUJTE SE, kde naleznete nejen nové žhavé sezónní kousky, ale v budoucnu také kompletní outfity.  Novinky pak najdete uprostřed stránky či dole v zápatí, kde jsou rychlé odkazy na nejoblíbenější kategorie. Pokud budete potřebovat poradit, je Vám k dispozici telefonní číslo či kontaktní formulář. Pokud si nevíte rady s velikostí, mrkněte do zápatí stránky na rady Jak se změřit či Tabulky velikostí, to by Vám mělo alespoň v základu pomoci.

Pokud není výslovně uvedeno jinak, veškeré zboží máme SKLADEM a po zaplacení je možné jej expedovat. U některého zboží je uveden štítek Dodání do 14 dní, tzn., že zboží bude expedováno do této lhůty, neboť je v externím skladu. 

 

NÁKUPNÍ KOŠÍK

Pokud máte zboží vybráno a je-li v možnostech více variant (barev či velikostí), ujistěte se, že máte vybranou tu správnou a vložte ji do nákupního košíku. Okamžitě se Vám objeví na ikonce nákupního košíku vpravo nahoře vybraný počet kusů, co v nákupním košíku máte. Kliknutím na NÁKUPNÍ KOŠÍK obratem zjistíte, kolik zboží celkově bude stát (koncové ceny jsou včetně DPH) a pokud je vše v pořádku, pokračujete dále v nákupu. Jako další krok je nutno vybrat dopravu a způsob platby.

 

ZPŮSOBY DOPRAVY A DOBA DODÁNÍ

V našem internetovém obchodě pro Vás máme připraveny 4 způsoby dopravy

  • Osobní odběr, který je zdarma a zboží je možné vyzkoušet a vyzvednout a rovněž nově také zaplatit hotově či platební kartou
  • Doprava PPL Direct či PPL Direct Parcel Shop pro Českou republiku, jež je zpoplatněna 95 Kč (uvedená cena se vztahuje na balík do hmotnosti 30 kg, jehož délka nepřesahuje 180 cm nebo součet všech tří rozměrů nepřesahuje 240 cm) a zboží Vám přiveze na uvedenou adresu v případě PPL Direct nebo si ho vyzvednete na vybraném místě (v případě PPL Direct Parcel Shop). Při objednávce do 16:00 hodin bude zboží expedováno následující pracovní den a doručeno k Vám domů ve lhůtě 2 pracovních dní (samozřejmě v případě platby bankovním převodem až po připsání peněz na účet). V případě nákupu nad 1900 Kč máte dopravu zdarma. 
  • Zásilkovna výdejní místa pro Českou republiku, jež je zpoplatněna 45 Kč (uvedená cena se vztahuje na balík do hmotnosti 5 kb, s maximálním rozměrem jedné strany 70 cm a maximálním součtem všech tří stran 120 cm s maximální výší dobírky 20000 Kč). V případně nákupu nad 1900 Kč máte dopravu zdarma. 

 

PLATBA

V našem internetovém obchodě pro Vás máme připraveny tyto způsoby platby za zboží

  • Platba kartou ONLINE přes platební bránu ComGate - nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte údaje o  platební kartě (číslo karty, jméno držitele, platnost karty – tj. údaj měsíc a rok v podobě, jak je na kartě, a CVC kód, tedy 3 čísla, která najdete na zadní straně Vaší karty v podpisovém proužku). Celá transakce je zabezpečena systémem 3D Secure a případně i dalším zabezpečením v rámci Vaší banky (typu zadání kódů, které Vám chodí formou sms či jiným způsobem). Placení přes tuto platební bránu je bezpečné, společnost ComGate a.s. je licencovaná společnost působící pod dohledem České národní banky. Platby jsou zabezpečeny a údaje šifrovány. Bližší informace o společnosti naleznete v odkazu Doprava a platba či na stránkách https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana 
  • Platba ONLINE bankovním převodem – okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Při zvolení této možnosti a kliknutím na jedno z bankovních tlačítek jste přesměrováni platební bránou ComGate do Vašeho online bankovnictví, ve kterém se Vám po přihlášení zobrazí předvyplněný platební příkaz. Zde nemáte možnost měnit částku, variabilní symbol nebo banku příjemce. Po potvrzení platby v online bankovnictví se obratem dozvíme, že platba byla provedena a následující pracovní den expedujeme Vámi zakoupené zboží. Jedná se o garantovanou platbu s okamžitým potvrzením.
  • Platba klasickým bankovním převodem (tady si údaje zadáváte sami, proto nezapomeňte řádně a pečlivě vyplnit veškeré údaje, jako stejnou částku, číslo účtu příjemce či variabilní symbol – jinak by se mohlo stát, že se platba správně nespáruje a v tomto případě nás, prosím, kontaktujte, ideálně kontaktním formulářem). Zboží bude u tohoto způsobu přepravy expedováno v momentě připsání částky na náš účet, berte, prosíme, na vědomí, že platba musí být připsána na náš účet maximálně do dvou dnů od objednávky zboží
  • Nakupte hned, zaplaťte později – jedná se metodu, jež je poskytována společností ComGate ve spolupráci s Equa bankou. V podstatě jde o to, že my získáme prostředky od Vás ihned po nákupu (tedy můžeme ihned další pracovní den expedovat), ale Vy si platbu odložíte až o 30 dnů. Veškeré instrukce včetně prověření probíhá v režii Equa banky po výběru této metody v nákupním košíku. Touto metodou můžete odložit platbu až do výše 25000 Kč.

 

VYPLNĚNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Pokud jste naším pravidelným zákazníkem, čímž se dostáváte také do případných bonusových programů, které budou v budoucnu eventuálně spuštěny a mohou nabízet různé slevy či případně drobné dárky, stačí se PŘIHLÁSIT DO MÉHO ÚČTU kliknutím na stejnojmennou ikonku. Pokud zákazníkem ještě nejste a nakupujete u nás poprvé a chcete případné výhody využívat či se jen jednoduše registrovat, klikněte, prosím, na stejnou ikonku a po jejím otevření zvolte možnost NOVÁ REGISTRACE. Zde se jednoduše zaregistrujete pomocí emailové adresy a hesla a poté budete vyzváni k vyplnění dalších údajů (hvězdičkou označené jsou povinné), jež Vám zůstanou uloženy pro další nákupy společně s historií objednávek, dokladů, aktuálních slev a akcí pro naše věrné zákazníky apod. Současně budete o své registraci informováni odesláním automatického emailu z našeho obchodu. Pokud máte strach, že byste v budoucnu zapomněli heslo, pak v takovém případě stačí u přihlášení zvolit variantu zapomenuté heslo a do Vašeho emailu přijde email s instrukcemi k jeho obnově.  

Pokud se registrovat nechcete, stačí vyplnit údaje v kolonkách. Pokud byste případně nakupovali na firmu, máte možnost tuto vyplnit na fakturační adrese s tím, že si můžete zvolit doručení na jinou, než fakturační adresu. Současně zde můžete zadat poznámku pro nás či přepravní službu. Před dokončením objednávky si, prosím, veškeré údaje překontrolujte. Po dokončení objednávky se Vám objeví rekapitulace celé objednávky a současně Vám přijde potvrzovací email s rekapitulací do uvedené emailové schránky a případné pokyny k platbě.  Pokud tento email neobdržíte a nejste registrovaný zákazník (registrovaný zákazník nalezne souhrn všech vytvořených objednávek ve svém profilu v levém sloupečku po přihlášení) či potřebujete objednávku změnit, stornovat či zrušit, kontaktujte nás, prosím, na uvedeném mobilním telefonu zákaznické služby (v pracovních dnech od 9:00 do 16:00 hodiny) či prostřednictvím emailu na emailovou adresu info@itaax.cz . Po úspěšném zaplacení, můžete, v případě, že máte zvolenou dopravu prostřednictvím PPL, sledovat na našem e-shopu zásilku v rámci svých objednávek.

 

NAPROSTOU VĚTŠINU ZBOŽÍ MÁME SKLADEM (POKUD NENÍ UVEDENO JINAK) A JE EXPEDOVÁNO NÁSLEDUJÍCÍ PRACOVNÍ DEN PO PŘIJETÍ PLATBY, TZN. POKUD PLATÍTE ONLINE, ZBOŽÍ JE U VÁS DO 2-3 PRACOVNÍCH DNÍ. 

 

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Při převzetí máte povinnost překontrolovat neporušenost obalu zboží a také to, zda-li zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Jejím převzetím stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud by byl obal zásilky poškozený, sdělte to přímo řidiči. V takovém případě doporučujeme též pořídit alespoň 5 ilustračních fotek, z nichž bude zjevný stav zásilky.

 

PŘÍPADNÉ REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud budete potřebovat zboží vrátit, máte na takový krok nárok ve lhůtě 14 dní. Zkontrolujte ale, zda-li zboží splňuje podmínky pro vrácení či reklamaci (viz Obchodní podmínky). Do zásilky prosím vložte kopii dokladu, který Vám byl zaslán a zaškrtněte zboží, které vracíte. Současně si, prosíme, vytiskněte formulář o vrácení zboží / odstoupení od smlouvy či formulář pro uplatnění reklamace v dolní části naší stránky a řádně ho vyplňte a zboží pošlete na adresu, která je ve formuláři uvedena jako sběrné místo. To samé, prosím, udělejte, pokud budete vracet či reklamovat v našem sběrném místě zboží osobně. Nezapomeňte si správně překontrolovat veškeré Vaše údaje. 

Adresa výdejního/sběrného místa pro vrácení zboží:

Itaax (Italtrade s.r.o.), Vrchlického 439/29,  150 00 Praha 5.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení