MOSCHINO

Nejprodávanější

love-moschino-damsky-batoh-s-potisky
6 240 Kč
Původně: 6 240 Kč
2 890 Kč
love-moschino-vyrazny-batoh-s-potisky
3 800 Kč
Původně: 3 800 Kč
2 690 Kč
love-moschino-damska-kabelka-s-potiskem
4 150 Kč
Původně: 4 150 Kč
2 690 Kč
love-moschino-damska-vyrazna-kabelka-pres-rameno-s-vysivkami
5 560 Kč
Původně: 5 560 Kč
2 990 Kč
love-moschino-kabelka-pres-rameno-s-vysivkami
5 560 Kč
Původně: 5 560 Kč
2 990 Kč
love-moschino-damsky-elegantni-batoh-zepredu
4 300 Kč
Původně: 4 300 Kč
2 890 Kč
love-moschino-damsky-mensi-trpytivy-batuzek-s-vysivkami-zepredu
5 200 Kč
Původně: 5 200 Kč
2 990 Kč
love-Moschino-nakupni-taska-stredne-velka
3 900 Kč
Původně: 3 900 Kč
2 590 Kč
love-moschino-nakupni-taska-pres-rameno-leskla
4 900 Kč
Původně: 4 900 Kč
2 890 Kč
love-moschino-stylova-pracovni-taska-stribrna
4 200 Kč
Původně: 4 200 Kč
2 790 Kč
14 položek celkem

Italská značka Moschino - to je příběh neuznávanějšího designéra a popového stylisty ve světě módy. Itálie je právem považována za jednu z domovských zemí velké módy, jež udává směr zbytku oděvního průmyslu, a Franco Moschino je zcela zaručeně jedním z nejslavnějších umělců, kteří svou značku proslavili a přispěli k historii módy, a to díky své popové duši, jež se neustále opakuje na přehlídkách, přestože nás opustila již před více než 25 lety.

Více textu ...

Značka Moschino debutovala v roce 1983, tedy v době, kdy v módě vládla spíše elegance. Franco v tuto dobu dává světu módy okamžitě nový život se svým konceptem neuctivých výtvorů, v některých ohledech dokonce ošklivých či nevkusných, ale s velmi důležitým skrytým významem: Móda je především svoboda - svoboda být schopen vyjádřit se podle toho, co člověk cítí uvnitř, vymanit se z kánonů uložených společností. Jedná se o módní koncept, který lze dodnes nalézt v každém oděvu značky, od oblečení až po nadčasové doplňky, jako jsou klasické kabelky Moschino. Na druhou stranu stejný Moschino začal v 70. letech pracovat pro značku Versace, což je trochu paradox vzhledem k jeho pojetí módy, ale i to vlastně bylo pro Franca typické. Po smrti velkého Franca byla značka v rukou Rosselly Jardini, jeho pravé ruky, a předpokládalo se, že nikdo nebude schopen dosáhnout bývalých vrcholů Franca. To se ovšem podstatně změnilo s příchodem kreativního ředitele Jeremyho Scotta. Ten nejenže pochopil odkaz zakladatele, ale přizpůsobil ho moderní době, samozřejmě za přítomnosti nezbytných ingrediencí této značky - neuctivosti, ironie, kýče a nekonečných popových prvků. Společně tito dva velcí muži vybudovali impérium, které zahrnuje nejen několik dalších značkových řad (např. Love Moschino založené v roce 2009), ale i další zboží, jako například dnes velmi prodávané parfémy.