LOVE MOSCHINO třpytivý batůžek
Kód: MOBDOR396Související produkty
Detailní popis produktu
Menší výrazný batůžek italské značky Moschino - Love Moschino ve zlaté lesklé barvě. Přední strana batůžku zdobena výšivkami se srdcem, brýlemi a nápisem I do v bublině, vše v lesklém třpytivém provedení, stejně jako zlatý základ čelní strany batohu. Ručně opracovaný kus.
BARVA: zlatá
DETAILY: klasický oválný tvar batohu - nastavitelné popruhy s pěti dírkami - ucho do ruky pro lepší manipulaci - zadní venkovní kapsa na zip (na straně popruhů) - celkové zapínání na zip - podšívka s potiskem Love Moschino v černé barvě - dvě menší vnitřní kapsy / jedna se zipem
SLOŽENÍ: syntetika - textílie
INFORMACE K VELIKOSTI (TOLERANCE CCA +/- 5%): one size, rozměry produktu cca 25x28 cm (šxv)
KÓD PRODUKTU: JC4149PP15LL0901
Doplňkové parametry
Kategorie: | BATOHY A BATŮŽKY |
---|---|
Značka: | Moschino |
Barva: | Zlatá |
Materiál: | Syntetika |
Použití: | Chic pro každý den |
Vzor: | Bez vzoru |
Styl: | Dámský menší oválný třpytivý batoh Love Moschino |
Kód produktu: | JC4149PP15LL0901 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Moschino

Italská značka Moschino - to je příběh neuznávanějšího designéra a popového stylisty ve světě módy. Itálie je právem považována za jednu z domovských zemí velké módy, jež udává směr zbytku oděvního průmyslu, a Franco Moschino je zcela zaručeně jedním z nejslavnějších umělců, kteří svou značku proslavili a přispěli k historii módy, a to díky své popové duši, jež se neustále opakuje na přehlídkách, přestože nás opustila již před více než 25 lety.
Více textu ...
Značka Moschino debutovala v roce 1983, tedy v době, kdy v módě vládla spíše elegance.
Franco v tuto dobu dává světu módy okamžitě nový život se svým konceptem neuctivých výtvorů, v některých ohledech dokonce ošklivých či nevkusných, ale s velmi důležitým skrytým významem: Móda je především svoboda - svoboda být schopen vyjádřit se podle toho, co člověk cítí uvnitř, vymanit se z kánonů uložených společností. Jedná se o módní koncept, který lze dodnes nalézt v každém oděvu značky, od oblečení až po nadčasové doplňky, jako jsou klasické kabelky Moschino.
Na druhou stranu stejný Moschino začal v 70. letech pracovat pro značku Versace, což je trochu paradox vzhledem k jeho pojetí módy, ale i to vlastně bylo pro Franca typické. Po smrti velkého Franca byla značka v rukou Rosselly Jardini, jeho pravé ruky, a předpokládalo se, že nikdo nebude schopen dosáhnout bývalých vrcholů Franca.
To se ovšem podstatně změnilo s příchodem kreativního ředitele Jeremyho Scotta. Ten nejenže pochopil odkaz zakladatele, ale přizpůsobil ho moderní době, samozřejmě za přítomnosti nezbytných ingrediencí této značky - neuctivosti, ironie, kýče a nekonečných popových prvků. Společně tito dva velcí muži vybudovali impérium, které zahrnuje nejen několik dalších značkových řad (např. Love Moschino založené v roce 2009), ale i další zboží, jako například dnes velmi prodávané parfémy.