LOVE MOSCHINO stylový batoh

Kód: MOBDFX392
Akce Skladem
Neohodnoceno
Značka: Moschino
4 500 Kč
love-moschino-stylovy-damsky-batoh-s-potiskem-zepredu
4 500 Kč 2 790 Kč
Skladem
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
12.10.2022

Stylový batůžek Love Moschino. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Stylový batůžek italské značky Moschino - Love Moschino v kombinaci sytě růžové (fuchsiové) barvy a běžové látky Jacquard s potiskem s nápisy a logem firmy. Dva popruhy na záda v růžové barvě se zlatou přeskou a pěti dírkami pro pohodlné nošení. V horní části ucho k pohodlné manipulaci s batůžkem. Vpředu zlaté logo Love Moschino a dvě kapsy na zip. Uvnitř jedna zavírací kapsa na zip a podšívka se stejným potiskem Jacquard, jen v tmavší barvě. Příjemný doplněk, který skvěle nahradí kabelku. Drží tvar. 

BARVA: růžovo-béžová

DETAILY: potisk Love Moschino - doplňky na horním uchu - jedna vnitřní kapsa - dvě vnější kapsy na zip - celkové zapínání batůžku na kovový patent

SLOŽENÍ:  syntetická kůže - textilie s potiskem

 INFORMACE K VELIKOSTI (TOLERANCE CCA +/- 5%):  one size, rozměry produktu cca 27x29 cm (šxv)

KÓD PRODUKTU: JC4215PP07KB110B

Doplňkové parametry

Kategorie: BATOHY A BATŮŽKY
Značka: Moschino
Barva: Růžová
Materiál: Ekokůže
Použití: Chic pro každý den
Vzor: Potisk s logy
Styl: Dámský moderní batůžek s potiskem Love Moschino
Kód produktu: JC4215PP07KB110B

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Moschino

Italská značka Moschino - to je příběh neuznávanějšího designéra a popového stylisty ve světě módy. Itálie je právem považována za jednu z domovských zemí velké módy, jež udává směr zbytku oděvního průmyslu, a Franco Moschino je zcela zaručeně jedním z nejslavnějších umělců, kteří svou značku proslavili a přispěli k historii módy, a to díky své popové duši, jež se neustále opakuje na přehlídkách, přestože nás opustila již před více než 25 lety.

Více textu ...

Značka Moschino debutovala v roce 1983, tedy v době, kdy v módě vládla spíše elegance.

Franco v tuto dobu dává světu módy okamžitě nový život se svým konceptem neuctivých výtvorů, v některých ohledech dokonce ošklivých či nevkusných, ale s velmi důležitým skrytým významem: Móda je především svoboda - svoboda být schopen vyjádřit se podle toho, co člověk cítí uvnitř, vymanit se z kánonů uložených společností. Jedná se o módní koncept, který lze dodnes nalézt v každém oděvu značky, od oblečení až po nadčasové doplňky, jako jsou klasické kabelky Moschino.

Na druhou stranu stejný Moschino začal v 70. letech pracovat pro značku Versace, což je trochu paradox vzhledem k jeho pojetí módy, ale i to vlastně bylo pro Franca typické. Po smrti velkého Franca byla značka v rukou Rosselly Jardini, jeho pravé ruky, a předpokládalo se, že nikdo nebude schopen dosáhnout bývalých vrcholů Franca.

To se ovšem podstatně změnilo s příchodem kreativního ředitele Jeremyho Scotta. Ten nejenže pochopil odkaz zakladatele, ale přizpůsobil ho moderní době, samozřejmě za přítomnosti nezbytných ingrediencí této značky - neuctivosti, ironie, kýče a nekonečných popových prvků. Společně tito dva velcí muži vybudovali impérium, které zahrnuje nejen několik dalších značkových řad (např. Love Moschino založené v roce 2009), ale i další zboží, jako například dnes velmi prodávané parfémy.