LOVE MOSCHINO nákupní taška
Kód: MOBDBR398Související produkty
Detailní popis produktu
Nepřehlédutelná středně velká nákupní taška italské značky Moschino - Love Moschino s povrchem z lesklých růžovobronzových flitrů. Zapínání na zip, ucha kombinované s řetízky ve stejném, bronzovém tónu. Uvnitř podšívka s potiskem Love Moschino a dvě kapsy - obě menší, jedna se zapínáním na zip.
BARVA: třpytivá růžová
DETAILY: 2 ucha přes ramena částečně s řetízkem - decentní nápis Love Moschino - velký nápis Love v tmavším tónu v přední části tašky - 2 kapsy uvnitř - zapínání na zip
SLOŽENÍ: syntetika - textílie
INFORMACE K VELIKOSTI (TOLERANCE CCA +/- 5%): one size, rozměry produktu cca 44x28 cm (šxv)
KÓD PRODUKTU: JC4101PP15LR0905
Doplňkové parametry
Kategorie: | KABELKY A TAŠKY |
---|---|
Značka: | Moschino |
Barva: | Růžová |
Materiál: | Syntetika |
Použití: | Chic pro každý den |
Vzor: | Bez vzoru |
Styl: | Dámská třpytivá středně velká nákupní taška Love Moschino |
Kód produktu: | JC4101PP15LR0905 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Moschino

Italská značka Moschino - to je příběh neuznávanějšího designéra a popového stylisty ve světě módy. Itálie je právem považována za jednu z domovských zemí velké módy, jež udává směr zbytku oděvního průmyslu, a Franco Moschino je zcela zaručeně jedním z nejslavnějších umělců, kteří svou značku proslavili a přispěli k historii módy, a to díky své popové duši, jež se neustále opakuje na přehlídkách, přestože nás opustila již před více než 25 lety.
Více textu ...
Značka Moschino debutovala v roce 1983, tedy v době, kdy v módě vládla spíše elegance.
Franco v tuto dobu dává světu módy okamžitě nový život se svým konceptem neuctivých výtvorů, v některých ohledech dokonce ošklivých či nevkusných, ale s velmi důležitým skrytým významem: Móda je především svoboda - svoboda být schopen vyjádřit se podle toho, co člověk cítí uvnitř, vymanit se z kánonů uložených společností. Jedná se o módní koncept, který lze dodnes nalézt v každém oděvu značky, od oblečení až po nadčasové doplňky, jako jsou klasické kabelky Moschino.
Na druhou stranu stejný Moschino začal v 70. letech pracovat pro značku Versace, což je trochu paradox vzhledem k jeho pojetí módy, ale i to vlastně bylo pro Franca typické. Po smrti velkého Franca byla značka v rukou Rosselly Jardini, jeho pravé ruky, a předpokládalo se, že nikdo nebude schopen dosáhnout bývalých vrcholů Franca.
To se ovšem podstatně změnilo s příchodem kreativního ředitele Jeremyho Scotta. Ten nejenže pochopil odkaz zakladatele, ale přizpůsobil ho moderní době, samozřejmě za přítomnosti nezbytných ingrediencí této značky - neuctivosti, ironie, kýče a nekonečných popových prvků. Společně tito dva velcí muži vybudovali impérium, které zahrnuje nejen několik dalších značkových řad (např. Love Moschino založené v roce 2009), ale i další zboží, jako například dnes velmi prodávané parfémy.