LOVE MOSCHINO nákupní taška

Kód: MOBDBR398
Akce Skladem
Neohodnoceno
Značka: Moschino
3 900 Kč
love-Moschino-nakupni-taska-stredne-velka
3 900 Kč 2 590 Kč
Skladem
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
23.5.2022

Lesklá středně velká nákupní taška Love Moschino. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Nepřehlédutelná středně velká nákupní taška  italské značky Moschino - Love Moschino s povrchem z lesklých růžovobronzových flitrů. Zapínání na zip, ucha kombinované s řetízky ve stejném, bronzovém tónu. Uvnitř podšívka s potiskem Love Moschino a dvě kapsy - obě menší, jedna se zapínáním na zip. 

BARVA: třpytivá růžová

DETAILY: 2 ucha přes ramena částečně s řetízkem - decentní nápis Love Moschino - velký nápis Love v tmavším tónu v přední části tašky - 2 kapsy uvnitř - zapínání na zip

SLOŽENÍ:  syntetika - textílie 

INFORMACE K VELIKOSTI (TOLERANCE CCA +/- 5%):  one size, rozměry produktu cca 44x28 cm (šxv)

KÓD PRODUKTU: JC4101PP15LR0905

Doplňkové parametry

Kategorie: KABELKY A TAŠKY
Značka: Moschino
Barva: Růžová
Materiál: Syntetika
Použití: Chic pro každý den
Vzor: Bez vzoru
Styl: Dámská třpytivá středně velká nákupní taška Love Moschino
Kód produktu: JC4101PP15LR0905

Moschino

Italská značka Moschino - to je příběh neuznávanějšího designéra a popového stylisty ve světě módy. Itálie je právem považována za jednu z domovských zemí velké módy, jež udává směr zbytku oděvního průmyslu, a Franco Moschino je zcela zaručeně jedním z nejslavnějších umělců, kteří svou značku proslavili a přispěli k historii módy, a to díky své popové duši, jež se neustále opakuje na přehlídkách, přestože nás opustila již před více než 25 lety.

Více textu ...

Značka Moschino debutovala v roce 1983, tedy v době, kdy v módě vládla spíše elegance.

Franco v tuto dobu dává světu módy okamžitě nový život se svým konceptem neuctivých výtvorů, v některých ohledech dokonce ošklivých či nevkusných, ale s velmi důležitým skrytým významem: Móda je především svoboda - svoboda být schopen vyjádřit se podle toho, co člověk cítí uvnitř, vymanit se z kánonů uložených společností. Jedná se o módní koncept, který lze dodnes nalézt v každém oděvu značky, od oblečení až po nadčasové doplňky, jako jsou klasické kabelky Moschino.

Na druhou stranu stejný Moschino začal v 70. letech pracovat pro značku Versace, což je trochu paradox vzhledem k jeho pojetí módy, ale i to vlastně bylo pro Franca typické. Po smrti velkého Franca byla značka v rukou Rosselly Jardini, jeho pravé ruky, a předpokládalo se, že nikdo nebude schopen dosáhnout bývalých vrcholů Franca.

To se ovšem podstatně změnilo s příchodem kreativního ředitele Jeremyho Scotta. Ten nejenže pochopil odkaz zakladatele, ale přizpůsobil ho moderní době, samozřejmě za přítomnosti nezbytných ingrediencí této značky - neuctivosti, ironie, kýče a nekonečných popových prvků. Společně tito dva velcí muži vybudovali impérium, které zahrnuje nejen několik dalších značkových řad (např. Love Moschino založené v roce 2009), ale i další zboží, jako například dnes velmi prodávané parfémy. 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení