LOVE MOSCHINO menší kabelka

Kód: MOBDBL391
Skladem
Neohodnoceno
Značka: Moschino
4 500 Kč
love-moschino-kabelka-s-potiskem-mensi
4 500 Kč 2 790 Kč
Skladem
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
12.10.2022

Kabelka Love Moschino. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Stylová kabelka italské módní značky Moschino - Love Moschino v kombinaci tmavě modré barvy a béžové látky Jacquard s potiskem s logy a nápisy. Uchopení v tmavě modré barvě jak do ruky, tak přes rameno. Vpředu logo firmy ve zlaté barvě na modrém podkladě a stylová srdíčka a nápis Love. Uvnitř jedna zapínací kapsa na zip, podšívka se stejným potiskem Jacquard, jen v tmavší barvě. Zapínání na dvě kovové patentky. Lehká kabelka ideálního tvaru, jež skvěle doplní každodenní outfit. 

BARVA: tmavěmodrá - béžová

DETAILY: potisk Love Moschino s dekorací srdíček a nápisu Love - jedna vnitřní kapsa - pohodlné ucho pro nošení v ruce - dlouhý popruh pro nošení přes rameno

SLOŽENÍ:  syntetická kůže - textilie s potiskem

INFORMACE K VELIKOSTI (TOLERANCE CCA +/- 5%):  one size, rozměry produktu cca 28x18 cm (šxv)

KÓD PRODUKTU: JC4029PP17LC210B

Doplňkové parametry

Kategorie: KABELKY A TAŠKY
Značka: Moschino
Barva: Modrá
Materiál: Ekokůže
Použití: Chic pro každý den
Vzor: Potisk s logy
Styl: Dámská kabelka s potiskem Love Moschino pro každodenní nošení
Kód produktu: JC4029PP17LC210B

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Moschino

Italská značka Moschino - to je příběh neuznávanějšího designéra a popového stylisty ve světě módy. Itálie je právem považována za jednu z domovských zemí velké módy, jež udává směr zbytku oděvního průmyslu, a Franco Moschino je zcela zaručeně jedním z nejslavnějších umělců, kteří svou značku proslavili a přispěli k historii módy, a to díky své popové duši, jež se neustále opakuje na přehlídkách, přestože nás opustila již před více než 25 lety.

Více textu ...

Značka Moschino debutovala v roce 1983, tedy v době, kdy v módě vládla spíše elegance.

Franco v tuto dobu dává světu módy okamžitě nový život se svým konceptem neuctivých výtvorů, v některých ohledech dokonce ošklivých či nevkusných, ale s velmi důležitým skrytým významem: Móda je především svoboda - svoboda být schopen vyjádřit se podle toho, co člověk cítí uvnitř, vymanit se z kánonů uložených společností. Jedná se o módní koncept, který lze dodnes nalézt v každém oděvu značky, od oblečení až po nadčasové doplňky, jako jsou klasické kabelky Moschino.

Na druhou stranu stejný Moschino začal v 70. letech pracovat pro značku Versace, což je trochu paradox vzhledem k jeho pojetí módy, ale i to vlastně bylo pro Franca typické. Po smrti velkého Franca byla značka v rukou Rosselly Jardini, jeho pravé ruky, a předpokládalo se, že nikdo nebude schopen dosáhnout bývalých vrcholů Franca.

To se ovšem podstatně změnilo s příchodem kreativního ředitele Jeremyho Scotta. Ten nejenže pochopil odkaz zakladatele, ale přizpůsobil ho moderní době, samozřejmě za přítomnosti nezbytných ingrediencí této značky - neuctivosti, ironie, kýče a nekonečných popových prvků. Společně tito dva velcí muži vybudovali impérium, které zahrnuje nejen několik dalších značkových řad (např. Love Moschino založené v roce 2009), ale i další zboží, jako například dnes velmi prodávané parfémy.