LOVE MOSCHINO dámská kabelka
Kód: MOBDGI390Související produkty
Detailní popis produktu
Stylová kabelka italské módní značky Moschino - Love Moschino v kombinaci tmavě žluté barvy a béžové látky Jacquard s potiskem s logy a nápisy. Uchopení v tmavě žluté barvě jak do ruky, tak přes rameno. Vpředu logo firmy ve zlaté barvě na žlutém podkladě na přední kapse na zip. Kabelka je rozdělena celkem do tří částí - dvě kapsy uzavíralné na zip s prostřední širší částí uzavíratelnou na kovovou magnetickou patentku, jež má také dvě vnitřní menší kapsy (jedna z nich na zip). Všechny části mají podšívku ve hnědé barvě s potiskem s logy Love Moschino. Kabelka má regulovatelnou šířku - má dvě kovové patentky po stranách pro zúžení - rozšíření. Příjemná kabelka s dobrou přehledností.
DETAILY: potisk Love Moschino s dekorací srdíček a nápisu Love Moschino - pohodlná ucha pro nošení v ruce - dlouhý popruh pro nošení přes rameno - několik kapes umožňující dobrou přehlednost
SLOŽENÍ: syntetická kůže - textilie s potiskem
INFORMACE K VELIKOSTI (TOLERANCE CCA +/- 5%): one size, rozměry produktu cca 31 x 23 cm (š x v)
KÓD PRODUKTU: JC4026PP17LC110D
Doplňkové parametry
Kategorie: | KABELKY A TAŠKY |
---|---|
Značka: | Moschino |
Barva: | Žlutá |
Materiál: | Ekokůže |
Použití: | Chic pro každý den |
Vzor: | Potisk s logy |
Styl: | Dámská kabelka s potiskem Love Moschino pro každodenní nošení |
Kód produktu: | JC4026PP17LC110D |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Moschino

Italská značka Moschino - to je příběh neuznávanějšího designéra a popového stylisty ve světě módy. Itálie je právem považována za jednu z domovských zemí velké módy, jež udává směr zbytku oděvního průmyslu, a Franco Moschino je zcela zaručeně jedním z nejslavnějších umělců, kteří svou značku proslavili a přispěli k historii módy, a to díky své popové duši, jež se neustále opakuje na přehlídkách, přestože nás opustila již před více než 25 lety.
Více textu ...
Značka Moschino debutovala v roce 1983, tedy v době, kdy v módě vládla spíše elegance.
Franco v tuto dobu dává světu módy okamžitě nový život se svým konceptem neuctivých výtvorů, v některých ohledech dokonce ošklivých či nevkusných, ale s velmi důležitým skrytým významem: Móda je především svoboda - svoboda být schopen vyjádřit se podle toho, co člověk cítí uvnitř, vymanit se z kánonů uložených společností. Jedná se o módní koncept, který lze dodnes nalézt v každém oděvu značky, od oblečení až po nadčasové doplňky, jako jsou klasické kabelky Moschino.
Na druhou stranu stejný Moschino začal v 70. letech pracovat pro značku Versace, což je trochu paradox vzhledem k jeho pojetí módy, ale i to vlastně bylo pro Franca typické. Po smrti velkého Franca byla značka v rukou Rosselly Jardini, jeho pravé ruky, a předpokládalo se, že nikdo nebude schopen dosáhnout bývalých vrcholů Franca.
To se ovšem podstatně změnilo s příchodem kreativního ředitele Jeremyho Scotta. Ten nejenže pochopil odkaz zakladatele, ale přizpůsobil ho moderní době, samozřejmě za přítomnosti nezbytných ingrediencí této značky - neuctivosti, ironie, kýče a nekonečných popových prvků. Společně tito dva velcí muži vybudovali impérium, které zahrnuje nejen několik dalších značkových řad (např. Love Moschino založené v roce 2009), ale i další zboží, jako například dnes velmi prodávané parfémy.