GUESS

Nejprodávanější

guess-panske-ekotricko-velikost-xxl-z-boku
1 080 Kč
Původně: 1 080 Kč
690 Kč
guess-panske-tricko-polo-velikost-s
1 060 Kč
Původně: 1 060 Kč
800 Kč
guess-panske-tricko-polo-vellikost-xl
1 170 Kč
Původně: 1 170 Kč
890 Kč
guess-panske-tricko-elasticke-velikost-m
860 Kč
Původně: 860 Kč
650 Kč
guess-panske-stylove-tricko-velikost-m-l-z-boku
860 Kč
Původně: 860 Kč
690 Kč
guess-panske-plavkove-kratasy-kosticky-velikost-m
1 300 Kč
Původně: 1 300 Kč
990 Kč
guess-panske-plavkove-sortky-pruhy-velikost-m
1 300 Kč
Původně: 1 300 Kč
990 Kč
guess-panske-plavkove-kratasy-vysivky-velikost-s
1 170 Kč
Původně: 1 170 Kč
801 Kč
guess-panske-plavkove-sortky-modre-velikost-m
1 300 Kč
Původně: 1 300 Kč
990 Kč
guess-panske-plavkove-sortky-zraloci-velikost-xl
1 560 Kč
Původně: 1 560 Kč
1 050 Kč
31 položek celkem
Nahoru
Další produkty

Příběh značky Guess, to je příběh jedné ikonické módní značky, které se podařilo spojit legendární hollywoodský půvab s nádechem francouzské elegance.

Více textu ...

Přesně tak lze totiž charakterizovat styl džínových kolekcí, jež začali vytvářet čtyři bratři Marciano před více než 40 lety v Kalifornii, kde se jim zalíbilo natolik, že se zde usadili. A samozřejmě jim k tomu nechyběla odvaha. Když si totiž jako svůj vlajkový produkt vybrali ikonu hvězd a pruhů - úzké džíny se třemi zipy s názvem Marylin.

A to bez ohledu na to, že tento typ džínoviny nebyl na americkém trhu široce používán, a na potenciálním faktu, že vyrábějí produkt, který je v zemi dokonce symbolem, posílají džíny s poznámku napsanou jejich vlastní rukou do pečlivě vybraných obchodních domů.

Jedinečný styl a sexy střih podtrhující ženskou smyslnost jsou vyprodány za pár hodin. A úspěch to byl opravdu velký – pouze během prvního roku se společnosti podařilo vstoupit do všech hlavních amerických obchodních domů. Od té doby se Guess rozrostl na globální značku životního stylu, vždy podporovanou smyslnými a živými reklamními kampaněmi. Jejich reklamy jsou dnes stejně ikonické jako značka sama. I díky jedním z bratrů Marcianů – Paulovi – se jim podařilo v reklamách zachytit kouzlo starého Hollywoodu s tváří smyslných mladých žen, jež definují provokativního ducha značky.

Mezi Guess Girl patřily Estelle Lefebure, Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Naomi Campbell, Paris Hilton a mnoho dalších. Ať již v černobílém nebo barevném provedení, reklamní styl Guess je okamžitě rozpoznatelný díky lákavým vzorům na úžasném pozadí, které naznačují příběh, jež si diváci mohou sami domyslet.

Dnes má tato značka více než 1500 maloobchodních prodejen po celém světě a nabízí kolekce pro muže, ženy a děti, stejně jako širokou škálu doplňků, od šperků po parfémy, brýle, hodinky, boty a tašky, jež se staly skutečnými předměty MUST-HAVE.