GUESS pánské tričko

Kód: GUUMFU491
Akce Tip Skladem
Neohodnoceno
Značka: Guess
860 Kč
guess-panske-tricko-elasticke-velikost-m
860 Kč 650 Kč
Skladem
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
12.10.2022

Pánské bavlněné tričko Guess. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pánské stylové tričko s krátkým rukávem americké módní značky Guess, v sytě růžové / fuchsiové/ barvě s nápisem Guess v tmavě modrém čtverci v dolním lemu trička. 

BARVA: růžová / fuchsiová 

DETAILY:  krátký rukáv - kulatý výstřih - elastické

SLOŽENÍ: 95% bavlna - 5% elastan

PÉČE: praní na 30 stupňů Celsia 

INFORMACE K VELIKOSTI (TOLERANCE CCA +/- 5%):  viz tabulka velikostí Guess, přibližné rozměry produktu v cm (měřeno ve vodorovné poloze, šířku nutno vynásobit dvěma): délka 70 x šířka hrudníku 48 x šířka pasu 46x šířka dolního lemu 46

KÓD PRODUKTU: U92M08JR00A-D438

Doplňkové parametry

Kategorie: TRIČKA A TÍLKA
Značka: Guess
Barva: Růžová
Materiál: Bavlna
Použití: Chic pro každý den, Chic pro sport
Vzor: Bez vzoru
Styl: Pánské tričko Guess elastické
Délka produktu: Cca 70 cm
Kód produktu: U92M08JR00A-D438

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

GUESS

Příběh značky Guess, to je příběh jedné ikonické módní značky, které se podařilo spojit legendární hollywoodský půvab s nádechem francouzské elegance. Přesně tak lze totiž charakterizovat styl džínových kolekcí, jež začali vytvářet čtyři bratři Marciano před více než 40 lety v Kalifornii, kde se jim zalíbilo natolik, že se zde usadili.

Více textu ...

A samozřejmě jim k tomu nechyběla odvaha. Když si totiž jako svůj vlajkový produkt vybrali ikonu hvězd a pruhů - úzké džíny se třemi zipy s názvem Marylin.

A to bez ohledu na to, že tento typ džínoviny nebyl na americkém trhu široce používán, a na potenciálním faktu, že vyrábějí produkt, který je v zemi dokonce symbolem, posílají džíny s poznámku napsanou jejich vlastní rukou do pečlivě vybraných obchodních domů.

Jedinečný styl a sexy střih podtrhující ženskou smyslnost jsou vyprodány za pár hodin. A úspěch to byl opravdu velký – pouze během prvního roku se společnosti podařilo vstoupit do všech hlavních amerických obchodních domů.

Od té doby se Guess rozrostl na globální značku životního stylu, vždy podporovanou smyslnými a živými reklamními kampaněmi. Jejich reklamy jsou dnes stejně ikonické jako značka sama.

I díky jedním z bratrů Marcianů – Paulovi – se jim podařilo v reklamách zachytit kouzlo starého Hollywoodu s tváří smyslných mladých žen, jež definují provokativního ducha značky. Mezi Guess Girl patřily Estelle Lefebure, Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Naomi Campbell, Paris Hilton a mnoho dalších. Ať již v černobílém nebo barevném provedení, reklamní styl Guess je okamžitě rozpoznatelný díky lákavým vzorům na úžasném pozadí, které naznačují příběh, jež si diváci mohou sami domyslet.

Dnes má tato značka více než 1500 maloobchodních prodejen po celém světě a nabízí kolekce pro muže, ženy a děti, stejně jako širokou škálu doplňků, od šperků po parfémy, brýle, hodinky, boty a tašky, jež se staly skutečnými předměty MUST-HAVE.