GUESS pánské tričko Polo

Kód: GUUSBL499
Akce Skladem
Neohodnoceno
Značka: Guess
1 060 Kč
guess-panske-tricko-polo-velikost-s
1 060 Kč 800 Kč
Skladem
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
31.5.2022

Pánské bavlněné tričko typu polo Guess. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pánské tričko typu Polo s krátkým rukávem a límeček americké módní značky Guess, v tmavě modré barvě, límeček a lemy u rukávů zdobeny šedivými proužky různých šířek. U krku zapínání na 3 knoflíky, v levé části hrudi menší  logo. 

BARVA: tmavě modrá 

DETAILY:  krátký rukáv - výstřih s límečkem

SLOŽENÍ: 100% bavlna 

PÉČE: praní na 30 stupňů Celsia 

INFORMACE K VELIKOSTI (TOLERANCE CCA +/- 5%):  viz tabulka velikostí Guess, přibližné rozměry produktu v cm (měřeno ve vodorovné poloze, šířku nutno vynásobit dvěma a počítat s rezervou): délka 70 x šířka hrudníku 48 x šířka pasu 46 x šířka dolního lemu 48

KÓD PRODUKTU: U82I05JR02F-U138

Doplňkové parametry

Kategorie: TRIČKA A TÍLKA
Značka: Guess
Barva: Modrá
Materiál: Bavlna
Použití: Chic pro každý den, Chic pro sport
Vzor: Bez vzoru
Styl: Pánské klasické polo Guess
Délka produktu: Cca 70 cm
Kód produktu: U82I05JR02F-U138

GUESS

Příběh značky Guess, to je příběh jedné ikonické módní značky, které se podařilo spojit legendární hollywoodský půvab s nádechem francouzské elegance. Přesně tak lze totiž charakterizovat styl džínových kolekcí, jež začali vytvářet čtyři bratři Marciano před více než 40 lety v Kalifornii, kde se jim zalíbilo natolik, že se zde usadili.

Více textu ...

A samozřejmě jim k tomu nechyběla odvaha. Když si totiž jako svůj vlajkový produkt vybrali ikonu hvězd a pruhů - úzké džíny se třemi zipy s názvem Marylin.

A to bez ohledu na to, že tento typ džínoviny nebyl na americkém trhu široce používán, a na potenciálním faktu, že vyrábějí produkt, který je v zemi dokonce symbolem, posílají džíny s poznámku napsanou jejich vlastní rukou do pečlivě vybraných obchodních domů.

Jedinečný styl a sexy střih podtrhující ženskou smyslnost jsou vyprodány za pár hodin. A úspěch to byl opravdu velký – pouze během prvního roku se společnosti podařilo vstoupit do všech hlavních amerických obchodních domů.

Od té doby se Guess rozrostl na globální značku životního stylu, vždy podporovanou smyslnými a živými reklamními kampaněmi. Jejich reklamy jsou dnes stejně ikonické jako značka sama.

I díky jedním z bratrů Marcianů – Paulovi – se jim podařilo v reklamách zachytit kouzlo starého Hollywoodu s tváří smyslných mladých žen, jež definují provokativního ducha značky. Mezi Guess Girl patřily Estelle Lefebure, Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Naomi Campbell, Paris Hilton a mnoho dalších. Ať již v černobílém nebo barevném provedení, reklamní styl Guess je okamžitě rozpoznatelný díky lákavým vzorům na úžasném pozadí, které naznačují příběh, jež si diváci mohou sami domyslet.

Dnes má tato značka více než 1500 maloobchodních prodejen po celém světě a nabízí kolekce pro muže, ženy a děti, stejně jako širokou škálu doplňků, od šperků po parfémy, brýle, hodinky, boty a tašky, jež se staly skutečnými předměty MUST-HAVE.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení