GUESS pánské plavky

Kód: GUUSBI483 GUULBI482 Zvolte variantu
Akce Skladem
Neohodnoceno
Značka: Guess
850 Kč 850 Kč od 850 Kč
guess-panske-plavky-bile-velikost-s-l
850 Kč 850 Kč od 850 Kč 621 Kč 690 Kč od 621 Kč
Skladem Skladem Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
30.9.2022 30.9.2022 Zvolte variantu

Pánské plavkové kraťasy Guess. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pánské plavky v klasickém střihu v bílé barvě americké značky Guess, s pěknou kombinací tmavě modrého loga na přední levé straně a tmavě modré tkaničky na stahování. 

BARVA: bílá 

DETAILY: rychleschnoucí 

SLOŽENÍ: 80% polyamid - 20% elastan - podšívka 100% polyester

PÉČE: praní na 30 stupňů Celsia

INFORMACE K VELIKOSTI (TOLERANCE CCA +/- 5%): viz tabulka velikostí Guess, přibližné rozměry produktu v cm (měřeno ve vodorovné poloze, šířku nutno vynásobit dvěma a počítat s rezervou): šířka pasu 35 při velikosti S, 38 při velikosti L 

KÓD PRODUKTU: F82S00LY006-A009

 

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: PLAVKY
Značka: Guess
Barva: Bílá
Materiál: Polyamid
Použití: Chic pro každý den, Chic pro sport
Vzor: Bez vzoru
Styl: Pánské plavky Guess
Kód produktu: F82S00LY006-A009

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

GUESS

Příběh značky Guess, to je příběh jedné ikonické módní značky, které se podařilo spojit legendární hollywoodský půvab s nádechem francouzské elegance. Přesně tak lze totiž charakterizovat styl džínových kolekcí, jež začali vytvářet čtyři bratři Marciano před více než 40 lety v Kalifornii, kde se jim zalíbilo natolik, že se zde usadili.

Více textu ...

A samozřejmě jim k tomu nechyběla odvaha. Když si totiž jako svůj vlajkový produkt vybrali ikonu hvězd a pruhů - úzké džíny se třemi zipy s názvem Marylin.

A to bez ohledu na to, že tento typ džínoviny nebyl na americkém trhu široce používán, a na potenciálním faktu, že vyrábějí produkt, který je v zemi dokonce symbolem, posílají džíny s poznámku napsanou jejich vlastní rukou do pečlivě vybraných obchodních domů.

Jedinečný styl a sexy střih podtrhující ženskou smyslnost jsou vyprodány za pár hodin. A úspěch to byl opravdu velký – pouze během prvního roku se společnosti podařilo vstoupit do všech hlavních amerických obchodních domů.

Od té doby se Guess rozrostl na globální značku životního stylu, vždy podporovanou smyslnými a živými reklamními kampaněmi. Jejich reklamy jsou dnes stejně ikonické jako značka sama.

I díky jedním z bratrů Marcianů – Paulovi – se jim podařilo v reklamách zachytit kouzlo starého Hollywoodu s tváří smyslných mladých žen, jež definují provokativního ducha značky. Mezi Guess Girl patřily Estelle Lefebure, Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Naomi Campbell, Paris Hilton a mnoho dalších. Ať již v černobílém nebo barevném provedení, reklamní styl Guess je okamžitě rozpoznatelný díky lákavým vzorům na úžasném pozadí, které naznačují příběh, jež si diváci mohou sami domyslet.

Dnes má tato značka více než 1500 maloobchodních prodejen po celém světě a nabízí kolekce pro muže, ženy a děti, stejně jako širokou škálu doplňků, od šperků po parfémy, brýle, hodinky, boty a tašky, jež se staly skutečnými předměty MUST-HAVE.