GUESS pánské plavkové šortky EKO

Kód: GUUXXLAR511
Akce Tip Skladem
Neohodnoceno
Značka: Guess
1 820 Kč
guess-panske-plavkove-sortky-eko-velikost-xxl
1 820 Kč 1 250 Kč
Skladem
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
23.5.2022

Pánské plavkové šortky Guess. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pánské plavky - moderní šortky v ekoprovedení americké značky Guess - limitované edice Eduardo Bolioli s 999 kusy, v červené barvě, s výrazným dekorem v podobě oranžových lístků a černobílých létajících ryb. Tento dekor symbolizuje eko produkt, jenž byl vyroben z recklovaných plastových lahví nalezených v mořských oceáneh. V pase na gumu, stahovatelné přírodní tkaničkou. Dvě postranní přední kapsy, zadní kapsa na suchý zip. Decentní logo v přední části levé nohavice. 

BARVA: červená - oranžová - černá 

DETAILY: stahovatelné v pase -  jedna zadní kapsa na suchý zip - dvě přední postranní kapsy - rychleschnoucí 

SLOŽENÍ: 100% recyklovaný polyester

PÉČE: praní na 30 stupňů Celsia

INFORMACE K VELIKOSTI (TOLERANCE CCA +/- 5%): viz tabulka velikostí Guess, přibližné rozměry produktu v cm (měřeno ve vodorovné poloze, šířku nutno vynásobit dvěma a počítat s rezervou): délka přední nohavice 33, šířka pasu 46

KÓD PRODUKTU: F92T31WO02Z-FS22

 

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: PÁNSKÉ
Značka: Guess
Barva: Červená
Materiál: Polyester
Použití: Chic pro každý den, Chic pro sport
Vzor: Geometrický
Styl: Pánské plavkové šortky Guess - limitovaná edice eko
Délka produktu: Cca 33 cm
Kód produktu: F92T31WO02Z-FS22

GUESS

Příběh značky Guess, to je příběh jedné ikonické módní značky, které se podařilo spojit legendární hollywoodský půvab s nádechem francouzské elegance. Přesně tak lze totiž charakterizovat styl džínových kolekcí, jež začali vytvářet čtyři bratři Marciano před více než 40 lety v Kalifornii, kde se jim zalíbilo natolik, že se zde usadili.

Více textu ...

A samozřejmě jim k tomu nechyběla odvaha. Když si totiž jako svůj vlajkový produkt vybrali ikonu hvězd a pruhů - úzké džíny se třemi zipy s názvem Marylin.

A to bez ohledu na to, že tento typ džínoviny nebyl na americkém trhu široce používán, a na potenciálním faktu, že vyrábějí produkt, který je v zemi dokonce symbolem, posílají džíny s poznámku napsanou jejich vlastní rukou do pečlivě vybraných obchodních domů.

Jedinečný styl a sexy střih podtrhující ženskou smyslnost jsou vyprodány za pár hodin. A úspěch to byl opravdu velký – pouze během prvního roku se společnosti podařilo vstoupit do všech hlavních amerických obchodních domů.

Od té doby se Guess rozrostl na globální značku životního stylu, vždy podporovanou smyslnými a živými reklamními kampaněmi. Jejich reklamy jsou dnes stejně ikonické jako značka sama.

I díky jedním z bratrů Marcianů – Paulovi – se jim podařilo v reklamách zachytit kouzlo starého Hollywoodu s tváří smyslných mladých žen, jež definují provokativního ducha značky. Mezi Guess Girl patřily Estelle Lefebure, Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Naomi Campbell, Paris Hilton a mnoho dalších. Ať již v černobílém nebo barevném provedení, reklamní styl Guess je okamžitě rozpoznatelný díky lákavým vzorům na úžasném pozadí, které naznačují příběh, jež si diváci mohou sami domyslet.

Dnes má tato značka více než 1500 maloobchodních prodejen po celém světě a nabízí kolekce pro muže, ženy a děti, stejně jako širokou škálu doplňků, od šperků po parfémy, brýle, hodinky, boty a tašky, jež se staly skutečnými předměty MUST-HAVE.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení