GUESS pánské plavkové šortky

Kód: GUUSBL468 GUUMBL469 GUULBL470 Zvolte variantu
Akce Skladem
Neohodnoceno
Značka: Guess
1 800 Kč
guess-panske-plavkove-sortky-kvetinove-velikost-s-m-l
1 800 Kč 1 150 Kč
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
23.5.2022 23.5.2022 23.5.2022 Zvolte variantu

Pánské plavkové šortky Guess. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pánské plavky - moderní šortky americké značky Guess, v modré barvě s dekorem bílo-červených květin. Logo Guess na zadní kapse, další dvě kapsy vpředu.  Stahovatelné v pase. Stylové prošívání bílou nití. Dekor a střih dodává velmi mladistvý ráz. 

BARVA: modrá 

DETAILY: stahovatelné v pase - dvě postranní přední kapsy - jedna zadní kapsa na suchý zip - rychleschnoucí  

SLOŽENÍ: 100% polyamid - podšívka 100% polyester

PÉČE: praní na 30 stupňů Celsia

INFORMACE K VELIKOSTI (TOLERANCE CCA +/- 5%): viz tabulka velikostí Guess, přibližné rozměry produktu v cm (měřeno ve vodorovné poloze, šířku nutno vynásobit dvěma a počítat s rezervou): délka přední nohavice 38 šířka pasu 37 (velikost S), délka přední nohavice 39 x šířka pasu 38 (veliikost M), délka přední nohavice 42 x šířka pasu 41. (velikost L) Na fotce velikost M. 

KÓD PRODUKTU: F82T27WO01K-FY54

 

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: PÁNSKÉ
Značka: Guess
Barva: Modrá
Materiál: Polyamid
Použití: Chic pro každý den, Chic pro sport
Vzor: Květinový
Styl: Pánské plavkové šortky Guess
Délka produktu: Cca 38-41 cm
Kód produktu: F82T27WO01K-FY54

GUESS

Příběh značky Guess, to je příběh jedné ikonické módní značky, které se podařilo spojit legendární hollywoodský půvab s nádechem francouzské elegance. Přesně tak lze totiž charakterizovat styl džínových kolekcí, jež začali vytvářet čtyři bratři Marciano před více než 40 lety v Kalifornii, kde se jim zalíbilo natolik, že se zde usadili.

Více textu ...

A samozřejmě jim k tomu nechyběla odvaha. Když si totiž jako svůj vlajkový produkt vybrali ikonu hvězd a pruhů - úzké džíny se třemi zipy s názvem Marylin.

A to bez ohledu na to, že tento typ džínoviny nebyl na americkém trhu široce používán, a na potenciálním faktu, že vyrábějí produkt, který je v zemi dokonce symbolem, posílají džíny s poznámku napsanou jejich vlastní rukou do pečlivě vybraných obchodních domů.

Jedinečný styl a sexy střih podtrhující ženskou smyslnost jsou vyprodány za pár hodin. A úspěch to byl opravdu velký – pouze během prvního roku se společnosti podařilo vstoupit do všech hlavních amerických obchodních domů.

Od té doby se Guess rozrostl na globální značku životního stylu, vždy podporovanou smyslnými a živými reklamními kampaněmi. Jejich reklamy jsou dnes stejně ikonické jako značka sama.

I díky jedním z bratrů Marcianů – Paulovi – se jim podařilo v reklamách zachytit kouzlo starého Hollywoodu s tváří smyslných mladých žen, jež definují provokativního ducha značky. Mezi Guess Girl patřily Estelle Lefebure, Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Naomi Campbell, Paris Hilton a mnoho dalších. Ať již v černobílém nebo barevném provedení, reklamní styl Guess je okamžitě rozpoznatelný díky lákavým vzorům na úžasném pozadí, které naznačují příběh, jež si diváci mohou sami domyslet.

Dnes má tato značka více než 1500 maloobchodních prodejen po celém světě a nabízí kolekce pro muže, ženy a děti, stejně jako širokou škálu doplňků, od šperků po parfémy, brýle, hodinky, boty a tašky, jež se staly skutečnými předměty MUST-HAVE.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení