DIESEL

3 položek celkem

Společnost byla založena v roce 1978 Renzem Rossim. Bylo to ale v roce 1991, kdy první reklamní kampaň série „Pro úspěšný život“ proslavila Diesel ve světě a od začátku devadesátých let Diesel začal otevírat obchody po celém světě; v roce 1996 byla otevřena první prodejna Diesel v New Yorku.

Více textu ...

 O šest let později začíná Renzo Rosso kupovat další módní značky, které sdružuje pod mateřskou společnost Only The Brave spolu se značkou Diesel. Mezi značky, které jsou součástí Only the Brave, patří Maison Martin, Viktor & Rolf, Marin a mnoho dalších. Veškeré tajemství značky pramení z génia Renza Rossa, který vždy projevoval velký sklon k textilu a podnikání, začal šít a také prodávat své první džíny přátelům a spolužákům.

Své sehrály též zkušenosti výrobního technika v oděvní společnosti Adriana Goldshmieda, velmi úspěšného v italském džínovém sektoru, který se v roce 1978 stal partnerem pro marketing oděvů pod značkou Diesel. Značka se zrodila z myšlenky univerzálnosti, z touhy dát etiketě jednoduchý, účinný a po celém světě stejným způsobem vyslovitelný název, stejně jako z touhy vytvořit řadu produktů, které by představovaly alternativu k těm, jež již existují.

Revoluce v konceptu nositelnosti umožnila Dieselu prosadit se na mezinárodním trhu a nabízet nejen rafinované oděvy, ale také životní styl „pro úspěšný život“. Reklamní kampaně, které značku provázejí od jejího počátku, se zaměřují na ironii, neuctivost a nekonečné možnosti interpretace navrhovaných obrázků, adresování jejich provokativních sdělení spotřebitelům, aby je přiměli k reakci, ať už je jakákoli. Kromě řad oblečení Diesel, Diesel Black Gold a Diesel Kid a holdingu Only the Brave vytváří Diesel i řadu působivých doplňků, včetně dnes již ikonické řady obuvi.  Síla a úspěch Dieselu spočívá ve schopnosti vidět za realitu věcí, přemýšlet o tom, jaké by mohly být, ale i svým odvážným přístupem k riziku, otevřenosti novým nápadům a možnostem, a v touze rozbít formu světa, který chce, aby  si byli všichni rovni.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení