DIESEL plátěné tenisky dámské

Kód: DIN37RO715 DIN38RO714 DIN39RO713 DIN40RO716 Zvolte variantu
Novinka Skladem
Neohodnoceno
Značka: Diesel
1 790 Kč
Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
23.5.2022 23.5.2022 23.5.2022 23.5.2022 Zvolte variantu

Moderní dámské tenisky Diesel. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Moderní dámské plátěné tenisky Diesel s nápisem po straně a vzadu na patě. Kulatý obrázek s logem též na jazyku boty. Ve výraznější červené barvě, doplněné tmavě růžovo-bílými tkaničkami. Nízké. 

BARVA: červená 

DETAILY: logo po straně boty - výrazné tkaničky 

SLOŽENÍ: vnější a vnitřní část textílie, podrážka syntetika 

INFORMACE K VELIKOSTI (TOLERANCE CCA +/- 5%):  viz tabulka velikostí Diesel, standardní EU velikost 37, výška boty v místě paty 8 cm

KÓD PRODUKTU: STW-271-A

Doplňkové parametry

Kategorie: TENISKY A SLIPRY
Značka: Diesel
Barva: Červená
Materiál: Textílie
Použití: Chic pro každý den
Vzor: Bez vzoru
Styl: Mladistvé plátěné tenisky Diesel vhodné téměř ke všemu
Kód produktu: STW-271-A

Psal se rok 1978, když Renzo Rosso, génius s velkou zálibou k textilu a podnikání, jež začal šít a prodávat své první džíny spolužákům a přátelům, zakládá společnost Diesel. Značku, jež se zrodila z myšlenky univerzálnosti, z touhy dát etiketě jednoduchý, účinný a po celém světě stejným způsobem vyslovitelný název. Ale i z touhy vytvořit řadu produktů, jež by představovaly alternativu k těm, co již existují. Byly to nejen rafinované oděvy, ale také životní styl pro „úspěšný život“. Své sehrály též zkušenosti výrobního technika Adriana Goldshmieda, velmi úspěšné osoby v italském džínovém sektoru, který na začátku stal partnerem pro marketing oděvů pod značkou Diesel. V roce 1991 se dostavuje první větší úspěch, kdy reklamní kampaň série „Pro úspěšný život“ proslavila Diesel ve světě komunikace a značka začíná otvírat obchody po celém světě, o pět let později byla otevřena první prodejna Diesel v New Yorku. A byly to právě reklamní kampaně, jež vyhranily značku již od samého začátku, zaměřujíc se na ironii, neuctivost a nekonečné možnosti interpretace navrhovaných obrázků, včetně adresování jejich provokativních sdělení spotřebitelům, aby je přiměli k reakci, ať už bude jakákoliv. Síla a úspěch Dieselu spočívá ve schopnosti vidět za realitu věcí, přemýšlet o tom, jaké by mohly být, ale i svým odvážným přístupem k riziku a otevřenosti novým nápadům. Kromě řad Diesel, Diesel Black Gold, Diesel Kid a holingu Only the Brave, jež zahrnuje značky jako například Maison Martin, Viktor & Rolf, Marin a mnoho dalších, vyrábí Diesel i řadu doplňků včetně světově proslulých bot.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení