DIESEL dámské plátěné tenisky
Kód: DIN39RS737 DIN40RS723 Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Moderní dámské plátěné tenisky Diesel s nápisem po straně a vzadu na patě. Kulatý obrázek s logem též na straně boty. V pěkné růžové barvě, doplněné růžovo-bílými tkaničkami. Kotníkové.
BARVA: růžová
DETAILY: logo po straně boty - výrazné tkaničky
SLOŽENÍ: vnější a vnitřní část textílie, podrážka syntetika
INFORMACE K VELIKOSTI (TOLERANCE CCA +/- 5%): viz tabulka velikostí Diesel, standardní EU velikost, výška boty v místě paty 14 cm
KÓD PRODUKTU: STW-270-C
Doplňkové parametry
Kategorie: | TENISKY A SLIPRY |
---|---|
Značka: | Diesel |
Barva: | Růžová |
Materiál: | Textílie |
Použití: | Chic pro každý den |
Vzor: | Bez vzoru |
Styl: | Mladistvé plátěné tenisky Diesel |
Kód produktu: | STW-270-C |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Psal se rok 1978, když Renzo Rosso, génius s velkou zálibou k textilu a podnikání, jež začal šít a prodávat své první džíny spolužákům a přátelům, zakládá společnost Diesel. Značku, jež se zrodila z myšlenky univerzálnosti, z touhy dát etiketě jednoduchý, účinný a po celém světě stejným způsobem vyslovitelný název. Ale i z touhy vytvořit řadu produktů, jež by představovaly alternativu k těm, co již existují. Byly to nejen rafinované oděvy, ale také životní styl pro „úspěšný život“. Své sehrály též zkušenosti výrobního technika Adriana Goldshmieda, velmi úspěšné osoby v italském džínovém sektoru, který na začátku stal partnerem pro marketing oděvů pod značkou Diesel. V roce 1991 se dostavuje první větší úspěch, kdy reklamní kampaň série „Pro úspěšný život“ proslavila Diesel ve světě komunikace a značka začíná otvírat obchody po celém světě, o pět let později byla otevřena první prodejna Diesel v New Yorku. A byly to právě reklamní kampaně, jež vyhranily značku již od samého začátku, zaměřujíc se na ironii, neuctivost a nekonečné možnosti interpretace navrhovaných obrázků, včetně adresování jejich provokativních sdělení spotřebitelům, aby je přiměli k reakci, ať už bude jakákoliv. Síla a úspěch Dieselu spočívá ve schopnosti vidět za realitu věcí, přemýšlet o tom, jaké by mohly být, ale i svým odvážným přístupem k riziku a otevřenosti novým nápadům. Kromě řad Diesel, Diesel Black Gold, Diesel Kid a holingu Only the Brave, jež zahrnuje značky jako například Maison Martin, Viktor & Rolf, Marin a mnoho dalších, vyrábí Diesel i řadu doplňků včetně světově proslulých bot.