DIESEL dámské plátěné tenisky

Kód: DIN39RS737 DIN40RS723 Zvolte variantu
Tip Skladem
Neohodnoceno
Značka: Diesel
1 890 Kč
Skladem Skladem Zvolte variantu
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
30.11.2022 30.11.2022 Zvolte variantu

Dámské tenisky Diesel.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Moderní dámské plátěné tenisky Diesel s nápisem po straně a vzadu na patě. Kulatý obrázek s logem též na straně boty. V pěkné růžové barvě, doplněné  růžovo-bílými tkaničkami. Kotníkové.

BARVA: růžová

DETAILY: logo po straně boty - výrazné tkaničky 

SLOŽENÍ: vnější a vnitřní část textílie, podrážka syntetika 

INFORMACE K VELIKOSTI (TOLERANCE CCA +/- 5%):  viz tabulka velikostí Diesel, standardní EU velikost, výška boty v místě paty 14 cm

KÓD PRODUKTU: STW-270-C

Doplňkové parametry

Kategorie: TENISKY A SLIPRY
Značka: Diesel
Barva: Růžová
Materiál: Textílie
Použití: Chic pro každý den
Vzor: Bez vzoru
Styl: Mladistvé plátěné tenisky Diesel
Kód produktu: STW-270-C

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Psal se rok 1978, když Renzo Rosso, génius s velkou zálibou k textilu a podnikání, jež začal šít a prodávat své první džíny spolužákům a přátelům, zakládá společnost Diesel. Značku, jež se zrodila z myšlenky univerzálnosti, z touhy dát etiketě jednoduchý, účinný a po celém světě stejným způsobem vyslovitelný název. Ale i z touhy vytvořit řadu produktů, jež by představovaly alternativu k těm, co již existují. Byly to nejen rafinované oděvy, ale také životní styl pro „úspěšný život“. Své sehrály též zkušenosti výrobního technika Adriana Goldshmieda, velmi úspěšné osoby v italském džínovém sektoru, který na začátku stal partnerem pro marketing oděvů pod značkou Diesel. V roce 1991 se dostavuje první větší úspěch, kdy reklamní kampaň série „Pro úspěšný život“ proslavila Diesel ve světě komunikace a značka začíná otvírat obchody po celém světě, o pět let později byla otevřena první prodejna Diesel v New Yorku. A byly to právě reklamní kampaně, jež vyhranily značku již od samého začátku, zaměřujíc se na ironii, neuctivost a nekonečné možnosti interpretace navrhovaných obrázků, včetně adresování jejich provokativních sdělení spotřebitelům, aby je přiměli k reakci, ať už bude jakákoliv. Síla a úspěch Dieselu spočívá ve schopnosti vidět za realitu věcí, přemýšlet o tom, jaké by mohly být, ale i svým odvážným přístupem k riziku a otevřenosti novým nápadům. Kromě řad Diesel, Diesel Black Gold, Diesel Kid a holingu Only the Brave, jež zahrnuje značky jako například Maison Martin, Viktor & Rolf, Marin a mnoho dalších, vyrábí Diesel i řadu doplňků včetně světově proslulých bot.